Mesterséges intelligencia az információkeresésben és -feldolgozásban 2018. június 6-án

A MIBE konferenciáin a térítéses információt nyújtó szakemberek és a téma iránt érdeklődők megismerhetik a rokon területek tevékenységét, módszereit, lehetőségeit, és szakértőikkel kapcsolatba kerülve együtt is működhetnek velük.

Meghívó

2018. jún. 6., 9.30-16.00.
Magyar Telekom, Bp., Krisztina krt. 55., Tölösi 3-as terem

A konferencia programja PDF-ben »

Program:

09.30 – Érkezés, regisztráció, kávé
10.00 –MegnyitóDr. Mikulás Gábor, elnök, Magyar Információbrókerek
Egyesülete
10.10 –Mesterséges intelligencia: Mire is jó valójában?– Szabados Levente, Budapest AI
10.40 –Mi az a deeplearning?– Varjú Zoltán, Precognox Kft.
11.10 –Az adatbányászat és gépi tanulás automatizálása – de hogyan?
Dr.Tomáš Horváth – T-Labs@ELTE
11.40 –Gondolatok a könyvtári intelligens rendszerek fejlődési lehetőségeiről – rokonság az üzleti intelligencia rendszerekkel – Horváth Zoltánné, T Systems
12.10 – Ebéd
13.10–Egy jó chatbot intelligenciaszintje; adatgyűjtés automatizált interjúkészítéssel– Deliága Ákos, Talk-a-bot
13.40 –Tű a szénakazalban, sales lead generation mesterséges intelligencia segítségével– Jóföldi Endre, Precognox Kft.
14.10 – Beszédfelismerés – mi, hogyan, és kinek éri meg?– Fegyó Tibor,SpeechTex Kft.
14.50 – 16.00 Kerekasztala nap előadóivalmoderál: Mikulás Gábor, GM Info Consulting Kft.)

 

Részvételi szándékát 2018. május 30-ig jelezze itt »

Részvételi díj: 18.000 Ft, egy szervezettől 2 fő: 34.000 Ft, MIBE-tagoknak, közalkalmazottaknak és nappali tagozatos hallgatóknak 8.000 Ft,máj. 31-ig utalva a 11991102-06312392-10000001 MIBE-számlára, „konferencia” és a résztvevő nevének megjelölésével. Helyben fizetve +2.000 Ft. A részvételi díj tartalmazza az ebédet és a frissítőket.

 

Néhány hasznos bemelegítő anyag a felkészüléshez »

Részletes program:

Mesterséges intelligencia – mire is jó valójában?
– Szabados Levente

Újabb és újabb áttörésekről hallunk a MI kutatás terén, és látványos demonstrációkból sincs hiány. Kérdéseink: milyen változások, fejlődési lépések vezettek az áttörésekig, és melyek az MI technológiák üzleti alkalmazásának reális keretei. Interaktív módon megismerkedünk néhány alapfogalommal, ami lehetővé teszi, hogy felmérjük az alkalmazások reális határait.

Mi az a deeplearning? – Varjú Zoltán

Az utóbbi időben mindenhol a mesterséges intelligenciáról hallunk; elveszi a munkánkat, csodás jövőt hoz vagy éppen az egész emberiséget elpusztítja. A legtöbb ígéret – önvezető autók, személyi asszisztensek, diagnosztikai eszközök, stb. – mögött ma a deeplearning áll. Előadásunkban a “csoda” mögötti módszert mutatjuk be röviden, képletek nélkül. Kitérünk az alkalmazási területekre és a technológia korlátaira is.

Az adatbányászat és gépi tanulás automatizálása – de hogyan? – Dr. Tomáš Horváth

Az egyre gyarapodó adatbányászati feladatok és az adattudósok hiánya miatt terjednek e feladatok automatizálására irányuló kutatások és keretrendszerek. Bemutatjuk a szakterület problématérképét és azt, hogy milyen válaszokat adott a tudomány a felvetett kérdésekre.

Gondolatok a könyvtári intelligens rendszerek fejlődési lehetőségeiről – rokonság az üzleti intelligencia rendszerekkel – Horváth Zoltánné

A mesterséges intelligencia a könyvtárakban és az üzleti területen nem annak hagyományos értelmezése mentén, hanem piaci vonzáskörében fejlődik, pl. az üzleti intelligencia környezetében.

Egy jó chatbot intelligenciaszintje; adatgyűjtés automatizált interjúkészítéssel – Deliága Ákos

A chatbotok technológiája 2016 óta nagyon gyors ütemben terjed a közösségi felületeken, viszont a felhasználók elvárása sokszor magasabb a valós teljesítménynél. Mennyire intelligens egy üzletileg hasznos chatbot? Hogyan lehet már ma automatizálni az okostelefonos információszerzést?

Tű a szénakazalban, sales lead generation mesterséges intelligencia segítségével – Jóföldi Endre

Hogyan találjuk meg potenciális ügyfeleinket? – Különösen fontos b2b-kérdés, hiszen nem annyira nyilvánvaló, kit érdekelhetnek ajánlataink a nagyvilágban. Az internetes kereséssel mintha tűt keresnénk szénakazalban. A Sales Lead Generator segít begyűjteni és rendszerezni az internetes adatokat, így a sales-esek a tartalmak bogarászása helyett a megtalált potenciális ügyfelekkel foglalkozhatnak.

Beszédfelismerés – mi, hogyan, és kinek éri meg?
– Fegyó Tibor

A gépi beszédfelismerés alkalmazhatóságát ma már számos hazai példa is bizonyítja. E példákon keresztül bemutatom, hogy mitől lesz hatékony egy beszédfelismerő rendszer és mi segítheti egyre szélesebb körű használatát.

Támogatók:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.