Marketing a térítéses információszolgáltatásokban – Konferencia, jún. 6.

Meghívó a MIBE konferenciájára – jelentkezés

A MIBE rendezvényein a térítéses információt nyújtó szakemberek és a téma iránt érdeklődők megismerhetik a rokon területek tevékenységét, módszereit,
lehetőségeit, és szakértőikkel kapcsolatba kerülve együtt is működhetnek velük.

  1. június 6., csütörtök; Budapest, Telekom székház; Könyves K. krt. 36.

09.30 – Érkezés, regisztráció, kávé

10.00 – Megnyitó – Dr. Mikulás Gábor, elnök, Magyar Információbrókerek
Egyesülete

10.10 – Hazai információs vállalkozások marketingje – a MIBE 2019-es felmérésének tanulságaiDr. Mikulás Gábor, MIBE

10.40 – Hogyan generálhatunk igényeket? – érdeklődés és információscsomagok marketingjeCsaba István, Infodok Kft., Magyar Telekom Infotéka

11.10 – Eszközök a sorok között búvó ügyféligények kimutatására
Dr. Síklaki István, szociálpszichológus

11.40 – Információs támogatás a marketingháborúban – Német Ferenc, alelnök; Személy, Vagyonvédelmi és Magánnyomozó Szakmai Kamara

12.10 – Ebéd

13.10 – A „brandépítő” céginformációÉzsiás Tünde, Key Account Manager, OPTEN Kft.

13.40 – Online marketing megoldások ügyfélszerzéshez, miben segít nekünk a Google és a FB, mint „nagytestvér”?Győri Alex, PPC üzletágvezető, INTREN

14.10 – Az adatvezérelt igazság nyomábanFreud Edvin, Business Development Manager, SentiOne

14.50 – 16.00 Kerekasztal az előadókkal moderál: Kóródy Judit, Infodok Kft.)

Részvételi szándékát máj. 31-ig jelezze itt http://bit.ly/MIBE-Marketing-konf.

Részvételi díj: 22.000 Ft, egy szervezettől a 2 főtől: 18.000 Ft, MIBE-tagoknak és közalkalmazottaknak és nappali tagozatos hallgatóknak 9.000 Ft, máj. 31-ig utalva a 11991102-06312392-10000001 MIBE-számlára, „konferencia” és a résztvevő nevének megjelölésével. Helyben fizetve +2.000 Ft. A részvételi díj tartalmazza az ebédet és a frissítőket.

Támogatók: Infodok Kft., Magyar Telekom, KIT Hírlevél

 

 

Előadások:

Hazai információs vállalkozások marketingje – a MIBE 2019-es felmérésének tanulságai – Dr. Mikulás Gábor – A MIBE felmérést készített a rendezvényein fellépő információs szolgáltatók, szakemberek marketinges tapasztalatáról, gyakorlatáról. Kiderül, hogyan kommunikálnak, milyen eljárásokkal szereznek ügyfeleket, mely visszacsatolásokkal élnek

Hogyan generálhatunk igényeket? – érdeklődés és információscsomagok marketingje – Csaba István – Mi van az igények mögött? Hogyan érjük el, hogy ismerjenek, kedveljenek, fontosak legyünk? Információs szolgáltatások marketing kommunikációs eszközei egy multinacionális szervezetben.

Eszközök a sorok között búvó ügyféligények kimutatására – Dr. Síklaki István – A verbális kommunikáció jelentős része – a közhiedelemmel ellentétben – tudattalan nyelvi automatizmusok eredménye. Ez a körülmény sok lehetőséget ad arra, hogy a kommunikátor akaratlanul is eláruljon valamit, a pragmatika, diskurzus elemzés és hasonló tudományok eszközeivel pedig ezek gyakran megragadhatók.

Információs támogatás a marketingháborúban  – Német Ferenc – A magánbiztonsági iparág és az ott meglévő – elvárható – marketinggyakorlat bemutatása után megismerhetjük a vagyonvédelmi-magánnyomozói szakma szakmai segítségét, információs forrásait, bázisait, mint a marketingstratégákat támogató tevékenységet.

A „brandépítő” céginformáció – Ézsiás Tünde – Az interaktív előadás arra világít rá, milyen céginformációs  eszközökkel  tudjuk támogatni a vállalkozásunk marketingjét, pr-jét, és hogyan találjuk meg célzottan a potenciális partnereket.

Online marketing megoldások ügyfélszerzéshez, miben segít nekünk a Google és a FB, mint „nagytestvér”? – Győri Alex – A ma és a holnap lehetőségei az ügyfelek marketing céljainak támogatása érdekében. Egy sikeres kampányhoz nem elég rányomni a “Start” gombra, de mi kell még?

Az adatvezérelt igazság nyomában – Freud Edvin – Egy termék vagy szolgáltatás akkor működik, ha a lehető legjobban lefedi a közönség igényeit. Az általános gyakorlat: felépítik a tipikus vásárló személyét, és megvizsgálják az elvárásait. De egy olyan világban, ahol az emberek fele közösségi médiát használ a véleménye, kívánságai és vágyai megosztásához, egyszerűen csak meg kell hallgatni az ügyfeleket.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük