A MIBE rendezvényein a térítéses információt nyújtó szakemberek és a téma iránt érdeklődők megismerhetik a rokon területek tevékenységét, módszereit,
lehetőségeit, és szakértőikkel kapcsolatba kerülve együtt is működhetnek velük.
A konferenciát ősszel tartjuk meg!
09.30 – Érkezés, regisztráció, kávé
10.00 – Megnyitó – Dr. Mikulás Gábor, elnök, Magyar Információbrókerek
Egyesülete
10.10 – Hazai információs vállalkozások marketingje – a MIBE 2019-es felmérésének tanulságai – Dr. Mikulás Gábor, MIBE
10.40 – Hogyan generálhatunk igényeket? – érdeklődés és információscsomagok marketingje – Csaba István, Infodok Kft., Magyar Telekom Infotéka
11.10 – Eszközök a sorok között búvó ügyféligények kimutatására
– Dr. Síklaki István, szociálpszichológus
11.40 – Információs támogatás a marketingháborúban – Német Ferenc, alelnök; Személy, Vagyonvédelmi és Magánnyomozó Szakmai Kamara
12.10 – Ebéd
13.10 – A „brandépítő” céginformáció – Ézsiás Tünde, Key Account Manager, OPTEN Kft.
13.40 – Online marketing megoldások ügyfélszerzéshez, miben segít nekünk a Google és a FB, mint „nagytestvér”? – Győri Alex, PPC üzletágvezető, INTREN
14.10 – Az adatvezérelt igazság nyomában – Freud Edvin, Business Development Manager, SentiOne
14.50 – 16.00 Kerekasztal az előadókkal – moderál: Kóródy Judit, Infodok Kft.)
Támogatók: Infodok Kft., Magyar Telekom, KIT Hírlevél
Előadások:
Hazai információs vállalkozások marketingje – a MIBE 2019-es felmérésének tanulságai – Dr. Mikulás Gábor – A MIBE felmérést készített a rendezvényein fellépő információs szolgáltatók, szakemberek marketinges tapasztalatáról, gyakorlatáról. Kiderül, hogyan kommunikálnak, milyen eljárásokkal szereznek ügyfeleket, mely visszacsatolásokkal élnek
Hogyan generálhatunk igényeket? – érdeklődés és információscsomagok marketingje – Csaba István – Mi van az igények mögött? Hogyan érjük el, hogy ismerjenek, kedveljenek, fontosak legyünk? Információs szolgáltatások marketing kommunikációs eszközei egy multinacionális szervezetben.
Eszközök a sorok között búvó ügyféligények kimutatására – Dr. Síklaki István – A verbális kommunikáció jelentős része – a közhiedelemmel ellentétben – tudattalan nyelvi automatizmusok eredménye. Ez a körülmény sok lehetőséget ad arra, hogy a kommunikátor akaratlanul is eláruljon valamit, a pragmatika, diskurzus elemzés és hasonló tudományok eszközeivel pedig ezek gyakran megragadhatók.
Információs támogatás a marketingháborúban – Német Ferenc – A magánbiztonsági iparág és az ott meglévő – elvárható – marketinggyakorlat bemutatása után megismerhetjük a vagyonvédelmi-magánnyomozói szakma szakmai segítségét, információs forrásait, bázisait, mint a marketingstratégákat támogató tevékenységet.
A „brandépítő” céginformáció – Ézsiás Tünde – Az interaktív előadás arra világít rá, milyen céginformációs eszközökkel tudjuk támogatni a vállalkozásunk marketingjét, pr-jét, és hogyan találjuk meg célzottan a potenciális partnereket.
Online marketing megoldások ügyfélszerzéshez, miben segít nekünk a Google és a FB, mint „nagytestvér”? – Győri Alex – A ma és a holnap lehetőségei az ügyfelek marketing céljainak támogatása érdekében. Egy sikeres kampányhoz nem elég rányomni a “Start” gombra, de mi kell még?
Az adatvezérelt igazság nyomában – Freud Edvin – Egy termék vagy szolgáltatás akkor működik, ha a lehető legjobban lefedi a közönség igényeit. Az általános gyakorlat: felépítik a tipikus vásárló személyét, és megvizsgálják az elvárásait. De egy olyan világban, ahol az emberek fele közösségi médiát használ a véleménye, kívánságai és vágyai megosztásához, egyszerűen csak meg kell hallgatni az ügyfeleket.