Marketingfogások a vállalati könyvtárban

Mivel a vállalati könyvtárak működése szorosan összefonódik a fenntartó üzleti folyamataival, számukra adott kényszer, hogy szolgáltatásaik hatékony fejlesztése és terjesztése érdekében mielőbb felismerjék a hatékony marketingtevékenység szükségességét. Kérdés azonban, hogy a gyakorlati megvalósításhoz milyen eszközök állnak a rendelkezésükre, és azokat milyen eredményesen tudják alkalmazni. — A Tudományos és Műszaki Tájékoztatás 2009/1-es számában Kóródy Judit (Infodok Kft.) adta közre tapasztalatait: “Gyakorlati marketing a vállalati könyvtárakban”. A cikk regisztrációval:  http://tmt.omikk.bme.hu/show_news.html?id=5042&issue_id=500

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük