Mit tehet az infobróker az egészségügyi pr-ért és marketingért?

“Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” XIV. Országos Konferencia, Budapest, 2011. február 17-18. A Magyar Információbrókerek Egyesülete nevében Mikulás Gábor tart előadást, melyben olyan kérdések információs szakember általi megválaszolásának lehetőségére hívja fel figyelmet, mint: Mennyire megbízhatók a jelentkező műszerbeszállító referenciái? Növekszik, vagy csökken a császármetszéssel kapcsolatos bizalom?  Kik keresnek a mi profilunkban kutatási partnert? Mi a legjobb gyakorlat a betegek visszajelzéseinek feldolgozásában? Hogyan juthat a kórház partnerekhez a nyugatra távozó orvosai által? Hogyan használják ki más kórházak a 2.0-s alkalmazásokat, vagy éppen a CRM-et?  A konferencia előzetesei: http://www.euuzlet.hu/kommunikacio/eloadasok2011.html

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük