A Magyar Információbrókerek Egyesülete és a Training Hungary közös webinárium sorozatot szervez. Engedd meg, hogy meghívjunk a sorozat első előadására. Az előadás a sikeres üzleti kommunikációs gyakorlatot mutatja be információs és könyvtári szakemberek, döntéshozók részére.
Érintett témakörök:
- Frontkommunikációs alapok
- Üzleti kommunikáció
- Értékesítés célú kommunikáció, avagy a tukmálás elkerülése
- Értékesítési struktúra összeállítása
- Üzleti kommunikáció használata a mindennapokban
Első INGYENES online előadás: 2020.10.20. kedd, 17:00 – 18:00
Miről fog szólni az első ingyenes előadás és hogyan épül fel?
- Mekkora a bennünket érő hirdetésözön?
Átbeszéljük, hogyan válunk szinte teljesen immunissá a túlkommunikált világban, és miért?
- Mire emlékszünk és mire nem; mi válik a legérdekesebbé, és miért?
Mi a termék alapú, és mi az élmény alapú vásárlás? Hogyan alakulnak át vásárlási szokások élményalapúvá? Hogyan fordíthatjuk előnyünkre e jelenséget a kommunikációban?
- Milyen pszichológiai folyamatok játszódnak le az emberek fejében, bármilyen vásárlás esetén?
„Abban egyetérthetünk, hogy a világon minden valamilyen probléma megoldására jött létre. A szék, az asztal, a szemüveg, de még a Nobel-díj is.” Akkor minden termék vagy szolgáltatás lényegében valamilyen problémára egy megoldás? Hogyan kapcsolódik ez az egész a döntés pszichológiai hátteréhez?
- Miért nehéz átadni üzenetünket, értékesíteni; avagy mikor vagy „értékesítő”, és mikor „eladó”?
A kisebb szervezetek információszolgáltatási kultúrája inkább egy bolti eladásra hasonlít…
- Gyakorlati útmutató: állítsuk úgy össze a frontkommunikáció alapüzeneteit, hogy a befogadót valóban érdekelje az, amit mondani szeretnénk.
Minden értékesítési struktúra alapja egy jó üzenet, amire felfigyelnek az emberek. Mutatok egy gyakorlati útmutatót, módszertant, amivel laikusként is könnyedén összeállíthatja bárki egy szervezet komplett front üzenetét. Persze, kreativitásra szükség lesz…
- Kérdések/válaszok
- Kötetlen beszélgetés az előadóval
Kiknek ajánljuk?
– Információs tanácsadóknak, akik szeretnék értéküzenetüket eredményesen eljuttatni lehetséges megrendelőjüknek.
– Tájékoztató szakembereknek, akik úgy szeretnék szolgáltatásuk üzenetét átadni, hogy használóik nélkülözhetetlennek tartsák információs kínálatukat.
– Könyvtárvezetőknek, akik szeretnék kialakítani, hatékonyabbá tenni könyvtáruk kommunikációs arculatát.
– Cégvezetőknek, akik a saját tudásuk bővítik, vagy értékesítési helyzetekre keresnek több megoldást, eszközt.
– Értékesítőknek, akik tudatosan akarnak egy teljes értékesítési folyamatot végig vezetni és elérni, hogy az eladások ne legyenek küszködések.
– Magánszemélyeknek, akiket érdekelnek a döntés mögött rejlő pszichológiai folyamatok, strukturált és üzleti kommunikáció alapjai.
JELENTKEZÉS: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScRy6gu8U-evVUNRwRneatZnIU1fxX6HgsLp8dcwvn4jI4LjQ/viewform?usp=sf_link
Az előadó
Märcz Rajmund, direktértékesítési szakértő.
„Az elmúlt több, mint 10 évben a fő termékeinket telefonon értékesítettük. Itt 300.000 – 1.000.000 Ft + Áfa értékű csomagajánlatokról beszélünk. Ennek a több, mint 25.000 tárgyalás üzleti tapasztalatainak és vonalvezetésének tapasztalataiból állt össze mára saját értékesítési és kommunikációs modellünk. Előadásaink egytől egyig a gyakorlati tudásból merített, scripttelt és letesztelt folyamatokat mutatja be. Jómagam 2020-ra több mint 5.000 B2B üzleti tárgyaláson vagyok túl.”
Pár vélemény Rajmund előadásairól:
https://youtu.be/l479xyKDZ6U
https://youtu.be/j7GyvwdWoAw
vagy https://youtu.be/VpV_daRE2IA
A Magyar Információbrókerek Egyesületének tagjai és a tréning vendég résztvevői olyan gyakorlati ismereteket kaphatnak az előadótól, ami mindennapi munkájuk során hatékonyabbá és eredményesebbé teszi üzeneteik átadását. Ezzel több használót, megrendelőt, partnert szerezhetnek céljaik elérése érdekében.