– Csak a lényeg kell!
– Kaphatok adatokat idősorban?
– Ma délután 4-ig, de legkésőbb holnap reggelre!
– Ez docx legyen, az xlsx, az pptx, ezt pedig mutasd be személyesen!
– Legyen jól olvasható a mobilon is… nekem iPhone … neki meg Android!
– Természetesen angolul!
– Legjobb lenne egy rövid videóban!
– Csinálj egy infografikát arról, hogy…
– Reggel az autóban szeretném meghallgatni a legfontosabb híreket!
Így foglalta össze Kóródy Judit az Infodok Kft., azaz Telekom információs szolgáltatója felé érkező elvárásokat a Magyar Információbrókerek Egyesületének és a KSH Könyvtárnak közös, Marketing a térítéses információszolgáltatásokban c. konferenciáján. Következtetése volt: testreszabás! Testreszabás a tartalom, a formátum és az információs csatornák terén egyaránt. Érdekes példa: az automatikusan érkező témafigyelésnél jóval hatékonyabbnak bizonyult a személyes hangú levélben küldött tartalom – a szolgáltatás igénybe vétele jelentősen megnövekedett.