Marketing a térítéses információszolgáltatásokban – konferencia nov. 28-án

A MIBE rendezvényein a térítéses információt nyújtó szakemberek és a téma iránt érdeklődők megismerhetik a rokon területek tevékenységét, módszereit,
lehetőségeit, és szakértőikkel kapcsolatba kerülve együtt is működhetnek velük.

2019. nov. 28., csütörtök; KSH Könyvtár (1024 Budapest, Keleti Károly u. 5.)

09.30 – Érkezés, regisztráció, kávé
10.00 – Megnyitó – Rózsa Dávid, főigazgató, KSH Könyvtár; Dr. Mikulás Gábor, elnök, Magyar Információbrókerek Egyesülete

10.10 – Új generációk, új kihívások; a jövő információs igényei – Turcsán Tamás Startup tanácsadó, közösségi média szakértő és társadalmi innovátor
Jön az Y és a Z! Az új generációknak nagyon máshogy kell tálalnunk az információt. Csökkenő olvasó kedv mellett, jelentősen megváltozó információ fogyasztást kell kiszolgálnunk. Az új jelszó: minden elérhető, lehetőleg azonnal!

10.40 – A szolgáltatások igénybe vételének ösztönzése, igazodva a meg-rendelő természetéhez – Kóródy Judit, Infodok Kft., Magyar Telekom Infotéka
Mi van az igények mögött? Hogyan érjük el, hogy ismerjenek, kedveljenek, fontosnak tartsanak minket? Információs szolgáltatások marketing kommunikációs eszközei egy multinacionális szervezetben.

11.10 – Eszközök a sorok között búvó ügyféligények kimutatására – Dr. Síklaki István, szociálpszichológus
A verbális kommunikáció jelentős része – a közhiedelemmel ellentétben – tudattalan nyelvi automatizmusok eredménye. Ez a körülmény sok lehetőséget ad arra, hogy a kommunikátor akaratlanul is eláruljon valamit, a pragmatika, diskurzus elemzés és hasonló tudományok eszközeivel pedig ezek gyakran megragadhatók.

11.40 – Információs támogatás a marketingháborúban – Német Ferenc, alelnök; Személy, Vagyonvédelmi és Magánnyomozó Szakmai Kamara
A magánbiztonsági iparág és az ott meglévő – elvárható – marketinggyakorlat bemutatása után megismerhetjük a vagyonvédelmi-magánnyomozói szakma szakmai segítségét, információs forrásait, bázisait, mint a marketingstratégákat támogató tevékenységet.

12.10 – Ebéd

13.10 – Marketing-eszközök a liftes szövegtől a konferenciaelőadásig – Mikulás Gábor, Magyar Információbrókerek Egyesülete
Az információs tanácsadó – keres és értékesít. A két tevékenység eltérő hozzáállást kíván, s a kisvállalkozásokban óhatatlanul egy ember végzi mindkettőt. Az ellentmondást a reklám helyett a pr eszközeivel lehet feloldani.

13.40 – Az adatvezérelt igazság nyomában – Farkas Anikó, kommunikációs specialista, SentiOne
Egy termék vagy szolgáltatás akkor működik, ha a lehető legjobban lefedi a közönség igényeit. Az általános gyakorlat: felépítik a tipikus vásárló személyét, és megvizsgálják az elvárásait. De egy olyan világban, ahol az emberek fele közösségi médiát használ a véleménye, kívánságai és vágyai megosztásához, egyszerűen csak meg kell hallgatni az ügyfeleket.

14.20 – 15.30 Kerekasztal az előadókkal – moderál: Kálmán Rita, főigazgató-helyettes, KSH Könyvtár

Letölthető meghívó

A rendezvény ingyenes, korlátozott létszámú, és regisztrációhoz kötött.

A konferenciát a MIBE a KSH Könyvtárral együtt szervezi. Támogatók: Magyar Telekom, Infodok Kft., KIT Hírlevél.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük